FAQ
Česta pitanjaKako izvršiti narudžbu?
Za kupovinu u Flora Handmade shop-u nije potrebno da se registrujete, stoga je sam proces narudžbe jednostavan i možete ga obaviti iz udobnosti svoga doma, u par koraka/klikova.
1. Kada pronađete željni proizvod u shopu dodajte ga u korpu klikom na „dodaj u korpu“. Automatski će vam se otvoriti vaša korpa sa odabranim proizvodom nakon čega možete nastaviti sa kupovinom dodatnih proizvoda klikom na “nastavi kupovinu” ili možete pristupiti plaćanju i finaliziranju narudžbe. Također, u korpi možete mijenjati koju količinu proizvoda želite kupiti ili obrisati proizvod od kojega ste odustali klikom na “x” sa lijeve strane naziva proizvoda.
2. Kada ste dodali u korpu sve proizvode koje želite kupiti, u slučaju da imate poklon bon, potrebno je da unesete kod bona i kliknete na “primijeni bon”.
3. Prije nego što pristupite plaćanju, možete izračunati cijenu poštarine klikom na “izračunaj poštarinu”. Potrebno je da unesete podatke (tačnu adresu) za slanje pošiljke i kliknete na “ažuriraj”. Kada ste izračunali cijenu poštarine možete pristupiti plaćanju klikom na “pristupi plaćanjem”.
4. Kada ste pristupili plaćanju sljedeći korak jeste da upišete vaše kontakt podatke. U slučaju da se adresa za dostavu pošiljke razlikuje od vaših kontakt podataka potrebno je da označite sekciju “dostava na drugu adresu” i upišete adresu na koju se šalje pošiljka.
5. Sljedeći korak jeste da izaberete način plaćanja, označite da prihvatate Opće uslove poslovanja Flora Handmade shop-a i „potvrdite narudžbu“.
Ukoliko ste odabrali „plaćanje preko banke“ nakon potvrđene narudžbe dobit ćete podatke koji su vam potrebni da biste izvršili uplatu preko banke. Prilikom uplate obavezno navedite broj narudžbe. I time je vaša narudžba završena.
Ako ste za opciju plaćanja izabrali „plaćanje pouzećem“ nakon potvrđene narudžbe dobit ćete informacije o vašoj narudžbi koju ćete platiti prilikom preuzimanja pošiljke. I time je vaša narudžba završena.
Sve dodatne informacije o statusu vaše narudžbe možete dobiti putem e-maila info@florahandmade.ba.
Kako mogu znati da li je proizvod dostupan?
Da li se može naručiti ponovna izrada proizvoda koji nije dostupan?
Određene artikle nije moguće ponovno izraditi iz razloga nedostatka traženih cvjetova.
Vrijeme potrebno za izradu po narudžbi jeste 15 dana u taj period nije uključeno slanje odnosno dostava proizvoda.
Napominjemo da je svaki proizvod unikatan i da nije moguća izrada identičnog modela samim time što je svaki cvijet jedinstven i poseban. Moguća je izrada sličnog modela odnosno istog oblika sa istom vrstom cvijeća.
Da li mogu naručiti proizvod sa vlastitim cvijećem?
Ukoliko imate cvijeće koje je vaša uspomena na važan događaj ili osobu, možemo ga “ugraditi” u neki od Flora Handmade proizvoda I na taj način ćete ga sačuvati zauvijek. Potrebno je da nam na e-mail info@florahandmade.ba pošaljete fotografiju cvijeta, informaciju o veličini cvijeta I proizvodu u koji želite “ugraditi” cvijet. Nakon što osmislimo nekoliko mogućih modela za vas, kontaktirat ćemo vas e-mail-om kako bismo dogovorili dalje detalje.
Kako mogu platiti svoju narudžbu?
Nudimo vam dvije opcije za plaćanje vaše narudžbe:
1. Plaćanje preko banke
2. Plaćanje pouzećem
Tekući račun Flora Handmade-a: MF banka 572 456 0000 1051 68
Mogu li naručiti dostavu proizvoda na svoju adresu?
Ko plaća troškove dostave?
Dostava na području Grada Sarajeva (općine Stari Grad, Centar, Novo Sarajevo i Novi Grad) je besplatna za narudžbe preko 15 KM.
Molimo Vas da u slučaju narudžbe sa navedenih općina, u Polje “Poštanski broj” upišete pripadajuće poštanske brojeve, da bi Vam se pravilno obračunala cijena dostave.
Sarajevo, Centar 71103
Sarajevo, Novi Grad 71160
Sarajevo, Novo Sarajevo 71120
Sarajevo, Stari Grad 71140
Cijena troškova brze pošte za ostale gradove u BiH zavisi od težine odnosno od količine naručenih proizvoda. Za pošiljke do 10 kg cijena je 7 KM.
Da li se može otkazati narudžba?
Kako iskoristiti poklon bon?
Više o poklon bonovima možete pronaći na linku
Kako mogu napisati recenziju za kupljeni proizvod?
Da li mogu reklamirati kupljeni proizvod?
Proizvod možete reklamirati u slučaju da je isporučeni proizvod oštećen ili ne odgovara specifikaciji navedenoj u opisu proizvoda. Reklamaciju podnosite putem e-mail-a info@florahandmade.ba tako što navodite razlog reklamiranja odnosno detaljan opis neispravnosti. Ukoliko je reklamacija opravdana Flora Handmade će u što kraćem roku zamijeniti proizvod ili izvršiti povrat novca, a prema dogovoru sa kupcem. U tom slučaju Flora Handmade snosi troškove poštarine povrata reklamiranog proizvoda.